من :)

❤EVRYTHING YOU WANT

سلام :) 

خیلی وقت بود به این وبم سرنزده بودم الان کامنت هارو میخوندم خاطراتم زنده شدن .

یادش بخیــــــــــــــــــــر دوست های صمیمی ک الان نیستن و ردی ازشون نیست ولی هنوز تمام لحظاتم باهاشون رو یادمه .

خیلی وقت گذشت..من بزرگ شدم...کلی چیز تجربه کردم... تلخی تجربه کردم در کنارش خوبی.. دوست های جدیدی پیدا کردم ک خیلی خوبن ^_^ 

.چه روز هایی بود...الان عکس پروفایلمو دیدم بچه بودم..وقتی وب رو ساختم کلی شوق داشتم ک معروف میشم خخخخ D: 

میخوام بقیه لحظاتمو با دوستام مشترک بشم ..دوست های خیلی خوبی تو سایت آپارات پیدا کردم ک عاشق همشونم 

که اگ بخوام احساسم رو بهشون دارمو بنویسم فک کنم سرور های لوکس بلاگ داون میشن خخخ

خوب میخوام از این به بعد هرچی به مغزم میرسه رو بنویسم خیلی خوش حال میشم همراهیم کنین ^_^

حالا پست های قبلی رو پاک نمیکنم چون برام نوستالژی هستن ..

بای :-* 



نظرات شما عزیزان:

ZR2000
ساعت2:23---3 شهريور 1394
اوخی چقد گوگولی بودی
بیه :))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 10 مرداد 1389برچسب:,ساعت 5:6 توسط said| |

Design By : Mihantheme